Firma Google udostępniła zaktualizowany przycisk „+1” w swojej wyszukiwarce, który stanowi kolejny krok do zawiązania interakcji z użytkownikami. Na czym polegają zmiany?
Na swoim blogu Google informuje użytkowników o wprowadzeniu do wyszukiwarki udoskonalonego przycisku „+1”. Każdy internauta korzystający z wyszukiwarki Google może kliknąć w ten przycisk, oznajmiając jednocześnie wszystkim współużytkownikom o tym, że znalazł coś godnego uwagi. Dodatkowo, może również dodać komentarz do swojego „kliknięcia”. Google umożliwia udostępnianie znajomym z wybranych grup w serwisie społecznościowym Google+, swoich sugestii z wyszukiwarki.
System rekomendacji „+1” w wyszukiwarce Google z założenia ma pozwolić na rozwój dialogu z użytkownikami. Ma być pomocny w znajdowaniu polecanych materiałów w sieci.
Użytkownicy klikający w przycisk „+1” automatycznie powiększają swój autorski zbiór najciekawszych, pomocnych, czy interesujących materiałów znalezionych w sieci. Lista ta może być zachowana dla użytkownika, albo rozpowszechniona w publicznym profilu Google.
Administratorzy i właściciele stron www mają już od jakiegoś czasu możliwość dodania przycisku „+1” na swojej stronie. Wystarczy, że pobiorą w tym celu kod ze stron Google.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.