Decyzja o zmianie identyfikacji graficznej wiąże się z realizacją nowej strategii rozwoju. Gooru.pl ma stać się pierwszym w Polsce serwisem wyszukiwawczym łączącym cechy klasycznej wyszukiwarki, serwisów ogłoszeniowych oraz sklepów internetowych. Nowy Gooru.pl kierowany jest do użytkownika świadomego, obeznanego z możliwościami jakie daje korzystanie z internetu i szukającego konkretnej informacji przydatnej w pracy i domu.
Już miesiąc temu wyszukiwarka zmieniła szatę graficzną, która w sposób istotny ułatwiła nawigacje oraz ukazała niewidoczne dotąd funkcjonalności. Wraz z nowym wyglądem ruszyła sonda, której celem było poznanie preferencji użytkowników oraz poznanie ich opinii, który z proponowanych logotypów był ich zdaniem najbardziej odpowiadający idei wyszukiwarki wielofunkcyjnej. Sonda spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W konkursie na logo zagłosowało ponad 4000 osób.
Wskazane przez internautów logo stało się oficjalnym znakiem graficznym Gooru.pl. Nowy logotyp wybrano zdecydowaną większością głosów, bo aż 49 % użytkowników wskazało na ten właśnie znak. Wśród użytkowników biorących udział w zabawie zostały rozlosowane 3 kamery internetowe z funkcją aparatu:
'Nową filozofię Gooru.pl ma podkreślić przejrzysty, niebiesko – granatowy layout ten znak najlepiej będzie się plastycznie komponował z całością. Szczególnie spodobał mi się pomysł wystylizowanego na podwójne 'o’ znaku nieskończoności. W połączeniu z funkcją i misją wyszukiwarki symbolizuje nieskończoność zasobów internetowych. Krystaliczna, błękitno-niebieska kolorystyka kojarzy mi się z profesjonalizmem, prostotą i wiarygodnością dostarczanej informacji’ – napisał w mailu z uzasadnieniem swojego typu jeden z uczestników sondy Piotr Marządka ze Świbna.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.