Operator telefonii internetowej IPFON wprowadził do swojej oferty najnowsze rozwiązanie – bezpłatną usługę dodaną „Gorąca Linia”.
Najnowsza usługa IPFON powstała przede wszystkim z myślą o małych dzieciach czy osobach starszych, które mogą szybko połączyć się telefonicznie z rodzicem czy opiekunem, bez konieczności wybierania numeru telefonu. Idea działania usługi polega na tym, że po podniesieniu słuchawki telefonu, system czeka pięć sekund na wprowadzenie numeru telefonu. Jeśli to nie nastąpi, inicjuje wówczas połączenie z numerem telefonu, określonym wcześniej przez użytkownika w panelu klienta IPFON24.
„To bardzo przydatna usługa dla tych naszych użytkowników, którzy chcą sobie zapewnić większy kontakt ze swoimi pociechami czy starszymi osobami, znajdującymi się pod ich opieką. Często są to osoby, które nie potrafią samodzielnie wybrać numeru telefonu, lub stanowi to dla nich istotne ograniczenie. Ich rodzice czy opiekunowie, aktywując usługę „Gorąca Linia”, mogą być zawsze dostępni dla swoich podopiecznych pod wskazanym numerem telefonu, np. komórkowym” – mówi Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju IPFON.
Nowa usługa „Gorąca Linia” wzbogaca ofertę rozwiązań alarmowych operatora IPFON i można z niej korzystać bez opłat. Warto zaznaczyć, że spośród operatorów VoIP w Polsce, jedynie IPFON umożliwia wykonywanie połączeń na alarmowy numer 112.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.