Giełda Papierów Wartościowych wspólnie ze spółką Obsługa Funduszy Inwestycyjnych (OFI) uruchomiła dziś serwis poświęcony funduszom. Można się w nim dowiedzieć wszystkiego o tej formie lokowania oszczędności, a także kupić jednostki funduszy inwestycyjnych.
Część transakcyjna serwisu opiera się na udostępnionej przez OFI platformie efund. Obecnie w serwisie dostępnych jest 37 funduszy zarządzanych przez siedem towarzystw: Commercial Union, DWS Polska, GTFI, ING, PKO/CS, SEB oraz Wartę. Wkrótce pojawią się także fundusze Pioneer Pekao i Union Investment. – Jednostki funduszu można nabyć za pomocą czterech kliknięć – zachęca Adam Maciejewski, Dyrektor Działu Notowań GPW.
Platforma efund działa już od ponad dwóch lat pod adresem efund.pl. W tym czasie za jej pośrednictwem klienci kupili jednostki funduszy warte 100 mln zł i otworzyli 60 tys. rejestrów. Prezes OFI Roman Lewszyk ma nadzieje, że dzięki wsparciu GPW popularność platformy znacznie wzrośnie.
Od pewnego czasu efund nie jest jedynym miejscem gdzie można zainwestować w funduszu przez Internet. Poważną konkurencją okazał się supermarket funduszowy mBanku. Za jego pośrednictwem w niespełna cztery miesiące zainwestowano 55 mln zł.
Zaletą oferty mBanku jest to, że sprzedaje fundusze bez opłat manipulacyjnych – kupując poprzez efund musimy te opłaty uiszczać. Pewnym ograniczeniem – zdaniem Adama Maciejewskiego – jest natomiast fakt, że supermarket dostępny jest wyłącznie dla klientów mBanku, z oferty GPW i OFI może natomiast skorzystać każdy. Efund ma także przewagę, jeśli chodzi o liczbę oferowanych funduszy.
OFI jest największym na polskim rynku agentem transferowym. Obsługuje 70 funduszy (inwestycyjnych i emerytalnych) o łącznych aktywach 13 mld zł.
Maciej Kossowski, Expander.pl
http://www.efund.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.