Boom na rozrywkę komputerową i konsolową doprowadził do znacznego zwiększenia się liczby graczy. Ipsos MediaCT przeprowadził badanie, z którego wynikło, że to bardzo wpływowa grupa użytkowników sieci.
39% ankietowanych stwierdziło, że doradza swoim znajomym i rodzinie w zakresie kupna sprzętu komputerowego czy gadżetów. Robi tak tylko 21% osób, które nie mają styczności z elektroniczną rozrywką. 37% graczy informuje przyjaciół o nowościach filmowych, muzycznych czy telewizyjnych. Robi tak tylko 22% pozostałych osób.
Najbardziej zaawansowaną grupą badanych byli mężczyźni między 20. a 30. rokiem życia, często pozostający poza stałymi związkami, ale posiadający wielu znajomych. To tacy gracze mają największy wpływ na otoczenie. Najsłabsza jest pozycja początkujących miłośników aplikacji typu Flash.
Wszyscy bez wyjątku gracze są mniej lub bardziej zaawansowanymi użytkownikami sieci, korzystają z licznych serwisów internetowych, lubią sieciowe wideo. To właśnie ten ostatni kanał – zdaniem ekspertów – jest najskuteczniejszym narzędziem umożliwiającym dotarcie do grupy docelowej. Dlatego eMarketer przewiduje wzrost wydatków na oparty na klipach multimedialnych in-game advertising.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.