Grand Prix dla agencji Peppermint

Grand Prix Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 oraz nagrodę Boomerang w kategorii zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego otrzymała agencja PEPPERMINT za Program Jazd Próbnych Skodą Superb „Gwiazdy świecą nocą” dla Skoda Auto Polska SA. Gala konkursu i wręczenie nagród miało miejsce 25 marca w hotelu Mariott w Warszawie.

Kampania przygotowana przez agencję PEPPERMINT dla Skody Superb została uznana za najlepszą kampanię marketingu bezpośredniego w Polsce w roku 2003. Jury konkursu przyznaje Grand Prix za wyjątkowość, oryginalność i efektywne wykorzystanie różnorodnych narzędzi i kanałów marketingu bezpośredniego.

Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang odbywa się w ramach Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego – najważniejszej imprezy dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Celem MDMB jest promocja najwyższych światowych standardów marketingu bezpośredniego, stworzenie forum wymiany doświadczeń, wskazanie najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych oraz wyróżnienie najlepszych prac.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top