Skoda

Nowy serwis internetowy Skody

Skoda Auto Polska SA uruchomiła nową wersję portalu internetowego firmy – www.skoda-auto.pl, przebudowanego w oparciu o cykl badań marketingowych. W efekcie powstał serwis, którego celem jest zwiększenie efektywności kontaktu z Internautami tj. dostarczenie im informacji, której poszukują – w sposób prosty, szybki i kompetentny. Według badań (Badanie Megapanel PBI/Gemius realizowane przez Polskie Badania Internetu Sp. …

Nowy serwis internetowy Skody więcej »

Grand Prix dla agencji Peppermint

Grand Prix Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 oraz nagrodę Boomerang w kategorii zintegrowana kampania marketingu bezpośredniego otrzymała agencja PEPPERMINT za Program Jazd Próbnych Skodą Superb “Gwiazdy świecą nocą” dla Skoda Auto Polska SA. Gala konkursu i wręczenie nagród miało miejsce 25 marca w hotelu Mariott w Warszawie. Kampania przygotowana przez agencję PEPPERMINT dla Skody …

Grand Prix dla agencji Peppermint więcej »

Nowa kampania Skoda Superb

Pod takim hasłem wystartowała kampania promująca najbardziej prestiżowy samochód marki Skoda Superb. Kampanię, na zlecenie Skoda Auto Polska S.A., przygotowała agencja reklamowa PEPPERMINT. Mobilną częścią programu zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY! Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o zaletach nowego modelu Skody oraz zachęcenie do odbycia jazdy próbnej. Adresaci kampanii otrzymali pełen pakiet informacji …

Nowa kampania Skoda Superb więcej »

Przewiń do góry