Portal społecznościowy Grono.net rozpoczął konkurs na najciekawszą bożonarodzeniową oprawę graficzną. Drugiego dnia świat wystartuje kolejny, tym razem na najlepszą noworoczną oprawę graficzną. W akcji może wziąć każdy zarejestrowany użytkownik. Zwycięskie propozycje wybiorą sami Gronowicze.
Konkurs wystartował w tym tygodniu i potrwa do 23 grudnia. Na stronie głównej portalu Grono.net znajduje się banner zachęcający użytkowników do przesyłania propozycji świątecznych przygotowanych według autorskich projektów.
– W specjalnym boxie udostępnimy wszystkie nadesłane przez internautów grafiki. Można je będzie przeglądać według kolejności nadesłania, lub zgodnie liczbą głosów, które uzyskały. Każdy użytkownik głosuje tylko raz, na konkretną skórkę świąteczną. Na takich samych zasadach przeprowadzimy konkurs na najciekawszą skórkę noworoczną – mówi Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Po zakończeniu akcji na portalu pojawi się z kolei banner informujący o jej wyniku. Zwycięska grafikę wybiorą sami Gronowicze. Skórka, która zajmie pierwsze miejsce zarówno w konkursie wigilijnym, jak i noworocznym, będzie oficjalną oprawą graficzną portalu Grono.net w okresie świątecznym.
– W naszych konkursach może wziąć każdy użytkownik serwisu. Do tej pory najmłodszy internauta, który przygotował własny interfejs graficzny miał zaledwie jedenaście lat. Mamy nadzieję, że akcja będzie cieszyła się popularnością wśród Gronowiczów. Z autorem najciekawszej propozycji być może uda nam się nawiązać szerszą współpracę – dodaje Wojtek Sobczuk.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.