Groupon już w Europie dzięki przejęciu Citydeal

Groupon ogłosił dzisiaj, że przejmuje Citydeal, swojego największego na świecie klona. Działając w ponad 80 miastach w 16 europejskich krajach Citydeal szybko udowodnił potencjał modelu biznesowego Groupona w Europie. Tylko w kwietniu tego roku użytkownicy Citydeal zaoszczędzili ponad 5 milionów dolarów.

Citydeal powstał w listopadzie 2009 roku dzięki grupie młodych europejskich przedsiębiorców. Serwis zaprezentował swoją pierwszą ofertę online w Berlinie już w styczniu 2010 i od tego czasu otworzył filie w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce i innych większych europejskich krajach. Obecnie serwis zatrudnia ponad 600 osób.

Citydeal Polska wystartował 20 kwietnia 2010 roku.
W ciągu niecałych czterech tygodni od startu firma zatrudnia już ponad 33 osób. Oferty są obecnie dostępne dla czterech miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta i Poznania. Wkrótce ruszają kolejne. Sprzedano blisko 5000 bonów, pozwalających internautom zaoszczędzić około 250 tysięcy złotych.

Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100% udziałów. Wartość transakcji nie została podana do wiadomości. Zarząd Citydeal Polska pozostaje bez zmian.

„Groupon to synonim zakupów społecznościowych”, mówi Marcin Szałek, współzałożyciel Citydeal w Polsce. „Jesteśmy podekscytowani, że łączymy siły z firmą, która szybko staje się jedną z największych globalnych marek w Internecie.”

„Citydeal działa niezwykle szybko i skutecznie wprowadzając model Groupona, tak by pasował do specyfiki każdego kraju,” mówi Andrew Mason, założyciel i dyrektor zarządzający Groupona. „Cieszymy się, że zaczynamy współpracę z młodym i energicznym zespołem Citydeal, bo świetnie wpisuje się w naszą kulturę pracy.”

Citydeal zmieni nazwę i layout strony internetowej w ciągu najbliższych kliku miesięcy. Wspólnie z Citydeal Groupon będzie działał w ponad 140 miastach i 18 krajach.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top