Groupon wchodzi do Chin pod nazwą GaoPeng.com. W działalności pomóc mają mu dwie duże lokalne spółki. Czy Chiny okażą się kolejnym sukcesem dla lidera zakupów grupowych?
W działalności Groupon’a w Państwie Środka pomóc mają dwie firmy: Tencent – największa chińska sieć społecznościowa oraz Alibaba – jeden z liderów e-commerce w Chinach.
Współpraca łączy globalne doświadczenie w dziedzinie zakupów grupowych Groupon’a z dogłębną znajomością chińskich społeczności internetowych Tencent – oświadczyła firma.
Przed Groupon’em ogromna szansa: zarówno ze względu na wielkość rynku i coraz aktywniejszych w sieci mieszkańców (obecnie ok. 450 mln internautów), jak i z powodu agresywnej strategii samego Groupon’a. Zakupy grupowe są w Chinach bardzo popularne (podobnie jak w Polsce), a rynek zdominowany jest przez „klony” Groupon’a. Jeden z nich działa pod adresem groupon.cn stąd „oryginalny Groupon operować będzie pod adresem GaoPeng.com.
Groupon za pośrednictwem GaoPeng.com będzie oferował zniżki na produkty i usługi gastronomiczne, rozrywkowe itp. w Pekinie i Szanghaju. Firma chce rozszerzyć działalność na inne duże miasta.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.