Zarząd Adv.pl SA planuje przekształcenie struktury grupy kapitałowej. W wyniku zmian powstaną dwa odrębne piony: komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii. Nowa struktura zapewni lepszą funkcjonalność w ramach Grupy i większą przejrzystość dla akcjonariuszy.
Podczas zwołanego na dzień 30 października 2009 roku Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia akcjonariusze będą głosowali nad uchwałą dotyczącą przeniesienia działalności reklamowej z Adv.pl SA do nowo powstałej Adv.pl Sp. z o.o. Zarząd spółki proponuje przekształcenie struktury grupy kapitałowej Adv.pl, w wyniku którego Adv.pl SA pozostanie spółką holdingową zarządzającą grupą kapitałową, natomiast nowo utworzona Adv.pl Sp. z o.o. przejmie z czasem wszelkie dotychczasowe zadania, zawarte umowy z klientami, część zasobów i pracowników Adv.pl S.A.
W wyniku proponowanej zmiany na rynku marketingowo-reklamowym będzie w dalszym ciągu funkcjonowała uznana już marka Adv.pl jako interaktywna agencja reklamowa, a jednocześnie obecni i przyszli klienci Adv.pl Sp. z o.o. nie będą mieli problemu z rozróżnieniem agencji reklamowej od spółki dominującej w grupie kapitałowej, która działa nie tylko w branży reklamy interaktywnej. Docelowo Zarząd zaproponuje zmianę nazwy spółki holdingowej Adv.pl SA.
„W ramach grupy kapitałowej zostaną wyodrębnione dwa piony: komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii.” – powiedział Rafał Dziedzic, prezes zarządu Adv.pl SA. – „Proponowane przez nas przekształcenie sprawi, że inwestorzy będą mieli dostęp do bardziej przejrzystych informacji na temat spółek należących do grupy kapitałowej. Dodatkowo zmiana ta jest spójna z naszymi celami strategicznymi, których realizacja przyczyni się do długoterminowego budowania wartości dla akcjonariuszy.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.