Grupa Adv.pl SA z nową strukturą

Zarząd Adv.pl SA planuje przekształcenie struktury grupy kapitałowej. W wyniku zmian powstaną dwa odrębne piony: komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii. Nowa struktura zapewni lepszą funkcjonalność w ramach Grupy i większą przejrzystość dla akcjonariuszy.

Podczas zwołanego na dzień 30 października 2009 roku Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia akcjonariusze będą głosowali nad uchwałą dotyczącą przeniesienia działalności reklamowej z Adv.pl SA do nowo powstałej Adv.pl Sp. z o.o. Zarząd spółki proponuje przekształcenie struktury grupy kapitałowej Adv.pl, w wyniku którego Adv.pl SA pozostanie spółką holdingową zarządzającą grupą kapitałową, natomiast nowo utworzona Adv.pl Sp. z o.o. przejmie z czasem wszelkie dotychczasowe zadania, zawarte umowy z klientami, część zasobów i pracowników Adv.pl S.A.

W wyniku proponowanej zmiany na rynku marketingowo-reklamowym będzie w dalszym ciągu funkcjonowała uznana już marka Adv.pl jako interaktywna agencja reklamowa, a jednocześnie obecni i przyszli klienci Adv.pl Sp. z o.o. nie będą mieli problemu z rozróżnieniem agencji reklamowej od spółki dominującej w grupie kapitałowej, która działa nie tylko w branży reklamy interaktywnej. Docelowo Zarząd zaproponuje zmianę nazwy spółki holdingowej Adv.pl SA.

„W ramach grupy kapitałowej zostaną wyodrębnione dwa piony: komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii.” – powiedział Rafał Dziedzic, prezes zarządu Adv.pl SA. – „Proponowane przez nas przekształcenie sprawi, że inwestorzy będą mieli dostęp do bardziej przejrzystych informacji na temat spółek należących do grupy kapitałowej. Dodatkowo zmiana ta jest spójna z naszymi celami strategicznymi, których realizacja przyczyni się do długoterminowego budowania wartości dla akcjonariuszy.”

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top