Iweii.com – spółka zależna Grupy ADV – działająca w obszarze outsourcingu sprzedaży finalizuje prace nad nowatorską platformą marketingu afiliacyjnego 2.0. Spółka otrzymała na realizację projektu dotację od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w wysokości 850 tys. zł. Iweii.com rejestruje już poprzez serwis internetowy zgłoszenia reklamodawców oraz wydawców zainteresowanych społecznościową platformą partnerską.
Prace nad platformą marketingu afiliacyjnego 2.0 trwały ponad 2 lata i utrzymane były w ścisłej tajemnicy ze względu na jej innowacyjność i rynkową konkurencyjność. Platforma dostępna będzie na rynku polskim i irlandzkim. Partnerski system w wersji beta zostanie uruchomiony w ciągu najbliższych tygodni. Grupa ADV oraz Iweii.com nie ujawniają jeszcze pod jaką nazwą platforma będzie funkcjonować. Obecnie określana jest mianem „afiliacji 2.0”.
Prezesem Zarządu jest Sławomir Kornicki, który posiada długoletnią praktykę w obszarze planowania i zakupu mediów – pracował w Euro RSCG, był dyrektorem zarządzającym w Media Contacts, aktualnie jest również związany z Codemedia (Grupa ADV SA).
Projektem kieruje Marcin Dyczak, który ma wieloletnie doświadczenie w projektach typu start-up, w szczególności w branży finansowej. Był członkiem zespołu wprowadzającego bankowość detaliczną Banku Handlowego, współtworzył Inteligo, później Alfa Bank na Ukrainie i ostatnio pośrednika kredytowego Invigo.
Zamierzamy skoncentrować się na średnich i małych wydawcach serwisów internetowych, dysponujących od 50 do 200 tys. unikalnych użytkowników w skali miesiąca, którzy ze względu na liczbę odwiedzających internautów cieszą się mniejszym zainteresowaniem reklamodawców. Stanowią w związku z tym grupę, która chętnie włącza się w programy partnerskie umożliwiające im wygenerowanie większych zysków z działalności. Prowadzimy negocjacje z potencjalnymi partnerami, których produkty i usługi będą włączone do systemu. Stworzona przez nas platforma pozwoli reklamodawcom zwiększyć sprzedaż m.in. poprzez wykorzystanie w większym stopniu narzędzi direct response. – powiedział Sławomir Kornicki, prezes zarządu Iweii.com.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.