Grupa Auto.pl wzbogaca pakiet motoSpeed sieci reklamowej Evolution Media Net

Opublikowano: 24 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

MotoSpeed – tak nazywa się nowy kanał tematyczny utworzony przez sieć reklamy internetowej Evolution Media Net. W jego skład wchodzą m.in. mojeauto.pl, Grupa Auto.pl, scigacz.pl oraz 12 serwisów tematycznych poświęconych zagadnieniom motoryzacji, zasięg pakietu to prawie 1,8 mln RU.

Grupa Auto.pl wzbogaciła kanał tematyczny motoSpeed, w którego skład wchodzą również m.in. mojeauto.pl, scigacz.pl. Auto.pl to internetowa autogiełda, która umożliwia zamieszczenie bezpłatnego ogłoszenia oraz zapewnia kompleksową pomoc w trakcie całego procesu związanego z wyborem, zakupem, użytkowaniem, naprawą i sprzedażą samochodu.

W serwisie znajdziemy również opinie kierowców na temat samochodów, oraz wygodną wyszukiwarkę, pozwalającą znaleźć interesujący nas pojazd wśród tysięcy aktualnych ogłoszeń. Obecnie serwis dociera do ponad 650 tysięcy RU (Megapanel PBI/Gemius, 11.2010).

W skład pakietu motoSpeed weszły również m.in. takie witryny jak autopromocje.com.pl , blogkierowcy.pl ,
busportal.pl drogiwpolsce.pl , formula1.pl , mojeauto.tv , motoryzacyjnie24.pl czy serwis zjedzwdrodze.pl.

Hanna LaskowskaGrupa Auto.pl wzbogaca pakiet motoSpeed sieci reklamowej Evolution Media Net

Podziel się!

O autorze

hania