Grupa ClickAd przystąpiła do IAB

Opublikowano: 6 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Grupa ClickAd, wraz ze wszystkimi swoimi departamentami: ClickAd, Adleader i Direct Traffic, przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB).


„Uczestnictwo w IAB daje nam możliwość wymiany doświadczeń, dzielenia się własnymi osiągnięciami, jak również wspierania procesu kształtowania najwyższych standardów komunikacji marketingowej w polskim Internecie” – mówi Maciej Teliszewski, Prezes Zarządu Clickad Sp. z o.o.

W ramach grupy ClickAd działają spółki ClickAd Sp. z o.o. zajmująca się integracją strategii i działań komunikacyjnych online i interactive, Adleader Sp. z o.o. zajmująca się w szeroko rozumianym Performance Marketingiem czyli działaniami rozliczanymi za efekty, a w tym sieć afiliacyjna Adleader oraz Direct Traffic Sp. z o.o. – agencja marketingu wyszukiwarkowego.

Hanna LaskowskaGrupa ClickAd przystąpiła do IAB

Podziel się!

O autorze

hania