Grupa Kapitałowa Eteron zakończyła wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie klasy ERP Impuls BPSC. Wdrożenie objęło wszystkie 14 spółek grupy, z których większość specjalizuje się w budownictwie telekomunikacyjnym. Wprowadzenie systemu jest elementem nowej strategii dynamicznie rozwijającego się przedsiębiorstwa. Podstawowym celem wdrożenia nowego oprogramowania było przyspieszenie obiegu informacji i ich integracja w obrębie całej grupy.
Eteron jest w tej chwili jednym z czołowych przedsiębiorstw wykonawczych w branży telekomunikacyjnej. Działalności spółki opiera się przede wszystkim na kompleksowej obsłudze inwestycji telekomunikacyjnych począwszy od prac projektowych, poprzez realizację zadań inwestycyjnych po konserwację i utrzymanie sieci. Głównym odbiorcą usług spółki jest Telekomunikacja Polska. Firma świadczy także usługi dla innych operatorów i wojska. Oferta Eteronu to również leasing operacyjny pojazdów i maszyn, usługi związane z nieruchomościami: prace budowlano-instalacyjne, adaptacje budynków, deweloperstwo, turystyka i hotelarstwo oraz obrót komponentami i produkcja biopaliw.
Wprowadzenie zintegrowanego systemu informatycznego we wszystkich spółkach grupy Eteron jest jednym z elementów wdrażanej strategii rozwoju przedsiębiorstwa, która oparta jest o Balanced Scorecard. System Impuls BPSC w pakiecie dla 36 jednoczesnych użytkowników objął swoim zakresem całość procesów realizowanych w przedsiębiorstwie: działalność produkcyjną, procesy przemysłowe, przepływ zasobów materiałowych, zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi. Dodatkowo Eteron wdrożył także System Wspomagania Decyzji wpierający pracę kadry zarządzającej spółki. Nowe oprogramowanie ma przede wszystkim przyspieszyć obieg informacji i ułatwić przygotowywanie oraz analizę skonsolidowanych danych na temat wszystkich obszarów działalności grupy.
Pakiet Impuls BPSC zainstalowano na serwerze Compaq, pracuje w oparciu o system Windows 2000 Server i bazę danych Oracle 8.1.7 SE. Do pracy z systemem w lokalizacjach odległych wykorzystano serwer aplikacji Citrix MetaframeXP. Oprogramowanie to umożliwia użytkownikom pracę w oknie terminala graficznego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.