Po podpisaniu umów z Wirtualną Polską i portalem Gazeta.pl, Grupa Nokaut.pl rozpoczyna współpracę również z Onet.pl. Oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce.
Współpraca z Onetem to trzeci strategiczny projekt partnerski, który udało nam się zrealizować w ciągu ostatnich czterech miesięcy. Kontynuujemy tym sposobem proces powiększania liczby źródeł ruchu dla porównywarki. Dzięki kolejnej umowie największe polskie portale będą generować łącznie nawet 1,5 mln wizyt w Nokaucie – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
Poza nawiązaniem współpracy z kolejnymi partnerami Grupa Nokaut.pl skupia się na rozwoju platformy zakupowej, m.in. wprowadzenie prowizji za sprzedaż. W kolejnych etapach rozwoju Platformy Zakupowej All-in-One:
- Zbudowanie bardzo dobrej jakości bazy danych produktów
- Stworzenie kompletnej dokumentacji projektowej
- Wdrożenie wersji Beta Platformy Zakupowej na Serwisie Nokaut.pl oraz w aplikacji mobilnej
- Zmiana szaty graficznej Serwisu Nokaut.pl
- Pozyskanie sprzedawców do współpracy z Platformą Zakupową
- Przygotowanie kampanii marketingowej promującej Platformę Zakupową
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!