Grupa Nokaut w pierwszym kwartale tego roku zanotowała wzrost przychodów o niemal 40 proc., do poziomu 2,83 mln zł. Zysk netto zwiększył się o 62 proc. i osiągnął 356 tys. zł.
Wzrost przychodów był spowodowany, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, przede wszystkim rosnącą miesięczną powracalnością użytkowników (RU) odwiedzających serwis Nokaut.pl. Dodatkowo skumulowana miesięczna liczba użytkowników w wymienionym okresie była większa o 22 proc.
Drugim istotnym determinantem wzrostu przychodów było zwiększenie konwersji przejść jednego użytkownika serwisu Nokaut.pl do sklepu internetowego (aUCR). Czynnikiem mającym istotny wpływ na wartość przychodów była też średnia wartość przekliku (aCPC) – wzrost średniej ceny przekliku w analizowanym okresie wyniósł około 7 proc.
Przychody i zysk netto Grupy Nokaut w mln zł:
W ubiegłym roku i w pierwszym kwartale bieżącego roku zrealizowaliśmy szereg działań zwiększających efektywność naszej technologii, jak również porządkujących nasze zasoby i strukturę wewnętrzną. Natomiast w tym roku skoncentrujemy się na usprawnieniach zewnętrznych elementów naszego serwisu i dalszym ulepszaniu funkcjonalności dla użytkowników oraz oczywiście na perspektywicznym sektorze mobilnym. Spodziewamy się umocnienia trendu wzrostu lojalności pojedynczych użytkowników do naszego serwisu – powiedział Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut.
Grupa Nokaut w 2013 rok zamierza koncentrować się na poszerzeniu oraz dalszym podnoszeniu jakości katalogu produktów, zwiększeniu zasięgu serwisów, zwiększeniu skali działania platformy handlowej, rozwoju obszaru produktów mobilnych ze szczególnym naciskiem na jego monetyzację, umocnieniu świadomości marki Nokaut oraz ścisłej kontroli kosztów.
Porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2013), 14 mln ofert i współpracuje z ponad 3700 e-sklepami.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.