OEX Business Services to nowa marka dla spółek zrzeszonych w Grupie OEX. Wraz z utworzeniem nowej marki powstało nowe logo, jednocześnie spółka zamierza koncentrować się na dalszym rozwijaniu portfolio usług.
Powyższe zmiany są efektem naszych dotychczasowych doświadczeń, obserwacji rynku i analizy opinii klientów. W ciągu trzech lat udało nam się zbudować silną i rozpoznawalną w branży markę. Teraz robimy kolejny krok w kierunku rozwoju naszej organizacji – powiedział Konrad Rochalski, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar back-office.
Kluczowa dla nas jest dalsza rozbudowa portfolio usług, tak byśmy w jak najszerszym stopniu mogli wspierać potrzeby biznesu naszych klientów. Szczególny nacisk chcemy kłaść na przejrzystą komunikację korzyści wynikających z kompleksowości naszej oferty – dodał Artur Wojtaszek, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar sales&marketing.
OEX powstał w 2011 roku w wyniku połączenia grupy kapitałowej ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center). W marcu 2013 roku do struktur holdingu dołączyła firma Divante, będąca liderem usług z segmentu e-commerce. Obecnie wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy będą funkcjonować pod marką OEX Business Services.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.