Serwis zakupów grupowych Gruper.pl do swojej oferty wprowadza nowy dział – Fashion. W ofercie znajdą się ubrania, obuwie i biżuteria. Nowa sekcja powstała we współpracy z Answear.com.
W 2012 roku polski rynek e-commerce wzrósł o blisko 23 proc. do wartości 5,1 mld euro – wynika z raportu e-commerce portalu Interaktywnie.com. Polacy wydali wówczas na e-zakupy 4,2 mld euro. Aż 62% kupujących nabyło w Internecie odzież i obuwie – wynika z badania PMR Reasearch na potrzeby raportu “Handel internetowy w Polsce 2012. Analiza i prognoza rynku e-commerce na lata 2012-2014”. Liczby pokazują potencjał tej branży. Obecnie, moda jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów rynku e-commerce. To grupa produktów, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród kupujących w sieci Polaków – komentuje Piotr Majcherkiewicz, Prezes Zarządu Gruper Sp. z o.o.
Głównym wyróżnikiem propozycji Gruper Fashion jest jakość oferowanych produktów, gwarantowana przez najlepsze marki odzieżowe, takie jak Mexx, Reporter, Diesel, Scotch&Soda, French Connection, Ben Sherman, Accessories Dept., Miss Sixty czy Guess.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.