Gruper.pl dołącza do ZUMZI.com
W piątek, 9 stycznia br. podpisana została umowa, na mocy której Gruper.pl znalazł się w międzynarodowej grupie e-commerce ZUMZI.com. Tym samym Grupa Polskapresse stała się mniejszościowym udziałowcem spółki ZUMZI.
W piątek, 9 stycznia br. podpisana została umowa, na mocy której Gruper.pl znalazł się w międzynarodowej grupie e-commerce ZUMZI.com. Tym samym Grupa Polskapresse stała się mniejszościowym udziałowcem spółki ZUMZI.
Serwis zakupów grupowych Gruper.pl do swojej oferty wprowadza nowy dział – Fashion. W ofercie znajdą się ubrania, obuwie i biżuteria. Nowa sekcja powstała we współpracy z Answear.com.
Z początkiem roku Gruper zaproponował swoim użytkownikom program lojalnościowy, dzięki któremu każde następne zakupy będą premiowane zniżką.
Ostatnie opady śniegu oraz trwające ferie spowodowały duże zainteresowanie wyjazdami narciarskimi. Jak informuje Gruper.pl sprzedaż kuponów oferujących zimowe wyjazdy wzrosła dziewięciokrotnie w porównaniu do zeszłego roku.
Liczba transakcji dokonanych na serwisie zakupów grupowych Gruper.pl przekroczyła milion.
8 listopada br. Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, będącej właścicielem platformy zakupów grupowych Gruper.pl. W wyniku transakcji Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie do 19 proc.
31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.