Z początkiem roku Gruper zaproponował swoim użytkownikom program lojalnościowy, dzięki któremu każde następne zakupy będą premiowane zniżką.
Użytkownik, dokonując zakupu na portalu, otrzymuje premię w wysokości 10 procent ceny produktu lub usługi w postaci gruperozłotówek, specjalnych punktów, które można wykorzystać przy kolejnych transakcjach. Według zapewnień tworców model programu będzie ulegał częstym zmianom.
Stale podnosimy atrakcyjność prezentowanych ofert, ale to nie wszystko. Priorytetem dla nas jest stałe zwiększanie satysfakcji klientów z dokonywanych zakupów. Przygotowując założenia programu lojalnościowego staraliśmy się je dopasować do oczekiwań naszych użytkowników. Jestem przekonany, że nasza propozycja spodoba się szczególnie tym, którzy często korzystają z ofert Grupera – powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes Gruper Sp. z o.o.
Model programu będzie ulegał częstym zmianom, promującym aktywność w serwisie i oddającym jego stale zmieniający się charakter. Najprostszym przykładem jest nagradzanie 10 pierwszych kuponów danej oferty znacznie zwiększoną premią. Pojawią się również propozycje w całości płatne gruperozłotówkami. Wierzymy, że dla naszych klientów zakupy na Gruper.pl staną się jeszcze bardziej atrakcyjne – dodał Mariusz Kaźmierczak, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Gruper Sp. z o.o.
Gruper powstał w kwietniu 2010 i od tego czasu do stycznia 2013 sprzedał ponad 1,8 mln kuponów, które przyniosły klientom oszczędności przekraczające 267 mln złotych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.