Rozrywkowy serwis internetowy supergry.pl został rozbudowany o gry typu multiplayer. Gry reklamowe, w które może grać kilka osób jednocześnie dają nowe możliwości promocji marek wśród intetrnautów.
Gra Lucek&Gabryś jest pierwszą grą typu multiplayer dostępną w serwisie rozrywkowym supergry.pl. Gra ta, podobnie jak kolejne, powstające na potrzeby serwisu, opracowywane są w technologii flash zapewniającej wysoką jakość grafiki. Wyposażone będą także w czat, za pomocą którego gracze mogę się komunikować podczas rozgrywki.
– Gry reklamowe typu multiplayer to kolejne narzędzie wykorzystywane w komunikacji z internautami i w budowaniu więzi z marką. Gra z innymi zawodnikami wzbudza silniejsze emocje niż gry dla pojedynczego gracza, co wpływa na wywoływanie emocjonalnego stosunku do gry i promowanych w niej marek. – powiedział Tomasz Pruszczynski, Prezes Zarządu OS3 multimedia, pomysłodawcy serwisu Supergry.pl.
Serwis rozrywkowy supergry.pl zawiera gry reklamowe on-line typu flash oraz gry typu Java do pobrania na telefon komórkowy. Większość gier zamieszczonych w serwisie powstała na zlecenie klientów agencji interaktywnej OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.