Gry na N-Gage już w PlusGSM

Opublikowano: 10 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć Plus GSM, przy współpracy z portalem gier Jabler.com, jako pierwsza w Polsce wprowadziła do sprzedaży gry Java na najnowszy produkt firmy Nokia, mobilną konsolę N-Gage. Wprowadzone na rynek gry są dostępne dla użytkowników sieci Plus GSM na stronach www.gryjava.plusgsm.pl oraz bezpośrednio z portalu www.Jabler.com

Gry na N-Gage już w PlusGSM 1Publikacja gier na mobilną konsolę N-Gage, odbywa się w dzień po konferencji prasowej konsoli N-Gage w Polsce. Przygotowane do sprzedaży na Nokię gry to znane z dawnych lat odświeżone i zmienione wersje gier z komputerów Commodore i ATARI. Jungle Commando to znakomite nawiązanie do znanej gry „Commando” i „Rambo”, Delta Bomber to lot na rzeką, śladami „River Raid”. W ofercie N-Gage na stronach Plus GSM i Jabler.com możemy znaleźć również doskonałą grę przygodową Black Hole, która dodatkowo posiada aspekty edukacyjne (np. nauka języka angielskiego).

– Nokia N-Gage to produkt, który przed portalem Jabler.com otwiera zupełnie nowe możliwości – stwierdza Tomasz Witt, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu portalu Jabler.com. – Połączenie telefonu z konsolą do gier, jest tym, czego potrzebują nasi klienci. Obecnie udało nam się wspólnie z Plus GSM wprowadzić do sprzedaży pierwsze w Polsce gry na N-Gage. Nasza oferta zawiera w chwili obecnej 11 gier, ale zapewniam, że będzie ona systematycznie powiększana. Rynek gier na telefony komórkowe jest jeszcze w Polsce mało rozwinięty, ale wraz z naszymi partnerami postawiliśmy sobie za cel zmienić tą sytuację. Zorganizowanie wspólnej promocji, było pierwszym krokiem, teraz kontynuujemy raz obraną drogę budowania społeczności komórkowych graczy – stwierdza Tomasz Witt.

http://www.jabler.com

Sylwester KozakGry na N-Gage już w PlusGSM

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.