GRY-OnLine dołącza do Evolution Media Net

Opublikowano: 4 grudnia 2013. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , ,

Spółka GRY-OnLine, jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.

gry-online-logoGRY-OnLine to firma specjalizująca się w tworzeniu i prowadzeniu multimedialnych serwisów internetowych poświęconych grom, produkcji materiałów i treści związanych z rozrywką interaktywną oraz rozwiązań technologicznych na potrzeby podmiotów z branży gier. Najważniejszym serwisem tworzonym przez spółkę są gry-online.pl – lider wśród polskich mediów związanych z rynkiem gier wideo. Od maja 2011 roku spółka jest częścią NFI Empik & Fashion S.A. (EMF) i zatrudnia blisko 100 pracowników.

Umowa między GRY-OnLine a Evolution Media Net wejdzie w życie 1 kwietnia 2014 i będzie obowiązywać przynajmniej do końca roku 2015. W ramach współpracy sieć Evolution Media Net będzie zarządzać powierzchnią reklamową gry-online.pl. Serwis miesięcznie odwiedza 1,9 mln osób (real users), a liczba odsłon sięga 40 mln (średnia z roku 2013 wg Megapanel PBI/Gemius). Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.

Serwisy należące do GRY-OnLine znajdą się między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, Men’s World, Teenagers, Technology&Internet oraz w ofercie specjalnej.

Dawid ZarazińskiGRY-OnLine dołącza do Evolution Media Net

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.