Spółka GRY-OnLine, jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.
GRY-OnLine to firma specjalizująca się w tworzeniu i prowadzeniu multimedialnych serwisów internetowych poświęconych grom, produkcji materiałów i treści związanych z rozrywką interaktywną oraz rozwiązań technologicznych na potrzeby podmiotów z branży gier. Najważniejszym serwisem tworzonym przez spółkę są gry-online.pl – lider wśród polskich mediów związanych z rynkiem gier wideo. Od maja 2011 roku spółka jest częścią NFI Empik & Fashion S.A. (EMF) i zatrudnia blisko 100 pracowników.
Umowa między GRY-OnLine a Evolution Media Net wejdzie w życie 1 kwietnia 2014 i będzie obowiązywać przynajmniej do końca roku 2015. W ramach współpracy sieć Evolution Media Net będzie zarządzać powierzchnią reklamową gry-online.pl. Serwis miesięcznie odwiedza 1,9 mln osób (real users), a liczba odsłon sięga 40 mln (średnia z roku 2013 wg Megapanel PBI/Gemius). Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.
Serwisy należące do GRY-OnLine znajdą się między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, Men’s World, Teenagers, Technology&Internet oraz w ofercie specjalnej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.