W 2007 r. na YouTube zadebiutował klip „Charlie Bit My Finger”. Film zdobył ogromną popularność. Na tyle dużą, że jego bohaterowie doczekają się własnego serialu.
Wideo przedstawiające uroczych braci gryzących swoje palce obejrzano przez pięć lat ponad 486 mln razy. To szósty pod względem popularności klip w historii YouTube. Dzięki reklamom wyświetlanym przy filmie rodzice malców zarobili ponad 500 tys. dolarów.
Harry i Charlie, mający obecnie osiem i sześć lat, staną się bohaterami internetowego serialu. Firmy Viral Spiral oraz Rightster zajmą się produkcją filmów śledzących dalsze losy gryzącej się rodziny. Damien Collier, szef Viral Spiral, zdradził, że spodziewać się można m.in. chłopców recenzujących popularne klipy na YouTube. Celem jest sprzedaż reklam i pakietów sponsorskich. Jeśli format się sprawdzi, chłopcy być może zawitają do telewizji.
Nie ma jeszcze dokładniejszych informacji dotyczących daty premiery serialu. Czy może odnieść sukces bliski oryginalnemu klipowi? Zadanie będzie trudne skoro ten doczekał się własnego bloga czy… mobilnej aplikacji.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.