W 2007 r. na YouTube zadebiutował klip „Charlie Bit My Finger”. Film zdobył ogromną popularność. Na tyle dużą, że jego bohaterowie doczekają się własnego serialu.
Wideo przedstawiające uroczych braci gryzących swoje palce obejrzano przez pięć lat ponad 486 mln razy. To szósty pod względem popularności klip w historii YouTube. Dzięki reklamom wyświetlanym przy filmie rodzice malców zarobili ponad 500 tys. dolarów.
Harry i Charlie, mający obecnie osiem i sześć lat, staną się bohaterami internetowego serialu. Firmy Viral Spiral oraz Rightster zajmą się produkcją filmów śledzących dalsze losy gryzącej się rodziny. Damien Collier, szef Viral Spiral, zdradził, że spodziewać się można m.in. chłopców recenzujących popularne klipy na YouTube. Celem jest sprzedaż reklam i pakietów sponsorskich. Jeśli format się sprawdzi, chłopcy być może zawitają do telewizji.
Nie ma jeszcze dokładniejszych informacji dotyczących daty premiery serialu. Czy może odnieść sukces bliski oryginalnemu klipowi? Zadanie będzie trudne skoro ten doczekał się własnego bloga czy… mobilnej aplikacji.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!