Zarząd GTS Polska Holding Sp. z o.o. , jednego z alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce ogłosił wstępne skonsolidowane wyniki grupy za rok 2002. Sprzedaż holdingu w 2002 r. wyniosła 103 miliony złotych i była większa o 4% od sprzedaży holdingu w roku 2001, która zamknęła się kwotą 99 milionów złotych. Zysk operacyjny holdingu na poziomie EBITDA wyniósł w 2002 roku 9,2 miliona złotych i był o 37% wyższy od wyniku osiągniętego w 2001 (6,8 miliona złotych). Inwestycje holdingu w 2002 roku wyniosły 24 miliony złotych.
Prezes Zarządu GTS Polska Holding Sp. z o.o. Andrzej Gradzi powiedział: „Nasz główny cel na 2002 rok, którym było dalsze zwiększenie zyskowności naszego holdingu został osiągnięty. Wzrost zysku EBITDA o 37% uzyskaliśmy dzięki znacznym redukcjom kosztów i zwiększeniu sprzedaży usług dla klientów detalicznych z sektora biznesowego.”
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.