Amerykańskie supergwiazdy – w tym Alicia Keys i Lady Gaga – dołączyły do specjalnej kampanii z okazji Światowego Dnia AIDS. W celu uzbierania miliona dolarów na cele charytatywne wypiszą się czasowo ze swoich kont na Facebooku i Twitterze.
Lady Gaga, Justin Timberlake, Usher i inne gwiazdy dołączyły do kampanii o nazwie „Digital Life Sacrifice” organizowanej z okazji Światowego Dnia AIDS (1 grudnia) przez Keep a Child Alive, stowarzyszenia, którego ambasadorką jest piosenkarka Alicia Keys. Celebryci przestaną korzystać ze swoich kont w popularnych serwisach społecznościowych – do czasu aż uda się uzbierać milion dolarów wsparcia.
To bardzo ważne i naprawdę cool by używać mediów, w których czujemy się tak naturalnie – powiedziała Keys. Gwiazdy, które zostały przez nią namówione do współpracy umieszczą zapewne – jako ostatni komunikat przez „zniknięciem” – link do materiału wideo, który ma pokazywać ich „w trumnach, co ma reprezentować ich cyfrową śmierć”.
To bardzo bezpośredni i emocjonalny sposób, także trochę sarkastyczny, by powiedzieć ludziom by zwrócili na coś uwagę – dodała piosenkarka. Organizacja, której jest ambasadorką wspiera rodziny z Afryki i Indii, w których ogromnym problem jest AIDS.
Twórcy kampanii pytają: dlaczego tak bardzo smuci nas śmierć znanej osoby, a nie przejmujemy się milionami, które umierają każdego dnia?
Tu chodzi o miłość i szacunek, o ludzką godność – zaznaczyła Leigh Blake, szefowa Keep a Child Alive.
Pozyskanie takiej ilości gwiazd do kampanii nie było łatwe – głównie za sprawą ich napiętych grafików celebrytów. Kiedy jednak dowiedzieli się o co chodzi, mieli chętnie włączyć się do kampanii. Nikt nie odmówił swego udziału. Organizatorzy mają nadzieję, że po starcie kampanii przyłączy się do niej jeszcze więcej znanych osób.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.