Jedna ze starszych gier firmy Zynga, YoVille, stała się celem ataku hakerów. Prawie tysiąc graczy mogło ucierpieć w wyniku włamania.
Choć wciąż trwa badanie skali włamania to Zynga zapewnia, że dane użytkowników (w tym numery kart kredytowych) nie zostały skradzione. Chodzi tu raczej o szkodę wyrządzoną graczom przez innych graczy. Mogli oni korzystać z nieswoich kont i kasować przypisane do nich przedmioty i inne osiągnięcia.
YoVille ma obecnie ok. 230 tys. aktywnych każdego dnia graczy i 1,5 mln graczy, którzy korzystają z aplikacji przynajmniej raz w miesiącu. Gra dostępna jest od 2008 roku i była kiedyś była jedną z najpopularniejszych produkcji Zyngi.
Choć straty poniesione w wyniku ataku nie są bolesne to rodzą pytanie o bezpieczeństwo innych gier Zyngi. Firma zapewnia, że dane użytkowników są bezpieczne, a infrastruktura podatna na atak została już wyizolowana. Dodaje również, że pokryje wszystkie straty poniesione przez graczy.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.