Telewizja HBO uruchomiła dla swoich widzów nową wersję newslettera z programem telewizyjnym. Teraz każdy z użytkowników może sam decydować o tym jak ma wyglądać biuletyn, o emisji jakich programów chce być informowany, a także o tym, jak często chce taką informację otrzymywać. Za realizację projektu odpowiada agencja Interactive Solutions.
Newsletter z programem telewizyjnym jest całkowicie dopasowywany do potrzeb konkretnego subskrybenta. Użytkownik sam określa jakie programy są dla niego najciekawsze i o emisji jakich pozycji chce być informowany. Może wybrać ulubione gatunki filmowe lub bloki tematyczne, a także reżyserów czy aktorów, z których udziałem filmy chce oglądać. Może też zaznaczyć jakie dni lub godziny emisji go interesują oraz jak często chce otrzymywać newsletter z programem telewizyjnym. Przy dzisiejszym braku czasu i natłoku codziennych informacji jest to bardzo wygodne i nowoczesne rozwiązanie.
Wśród prenumeratorów elektronicznej wersji programu HBO nowy newsletter spotkał się z dużą przychylnością. Z przeprowadzonej ankiety wynika, że zadowolonych jest ponad 80% respondentów. System umożliwiający personalizacje ustawień obsługuje pełną bazę ponad 5000 dotychczasowych subskrybentów biuletynu HBO.
„Nowy newsletter HBO z programem telewizyjnym jest wyjątkowy. Użytkownik sam decyduje o tym kiedy i o czym chce być informowany. Zaznacza swój ulubiony gatunek filmowy, może być to na przykład komedia lub film sensacyjny, wskazuje aktorów, z których udziałem filmy go interesują, określa interesującą go porę dnia, a na koniec określa częstotliwość z jaką chce otrzymywać powiadomienie. Dzięki temu trafia do niego tylko ta informacja, której sobie życzył. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne.” – przekonuje Eliza Łuczak z firmy Interactive Solutions.
Nowa wersja personalizowanego newslettera jest dziełem agencji Interactive Solutions. Jest to kolejny projekt przygotowany przez tą firmę dla telewizji HBO. Wcześniej agencja przygotowała i zapewniła pełną obsługę informatyczną – cieszącemu się ogromną popularnością – konkursowi związanemu z serialem „Rzym”, który emitowany był przez HBO na początku tego roku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.