Interactive Solutions

Interactive Solutions rusza na Wschód

Agencja Interactive Solutions przygotowała kreację reklamy internetowej dla firmy AutoSummit, największego na Ukrainie dilera samochodów marki Toyota. Zakończona w grudniu kampania miała bardzo wysoką skuteczność. Jest to kolejny przykład udanej ekspansji polskiej firmy internetowej poza granicę Polski. Na zimę firma AutoSummit – największy na Ukrainie oficjalny diler samochodów marki Toyota –  przygotowała gorącą akcję sprzedażową

Interactive Solutions rusza na Wschód więcej »

Garnier – Czyste Brzmienie

Trwa druga edycja kampanii promocyjnej „Czyste Brzmienie” marki Garnier. Jednym z najważniejszych jej elementów jest specjalnie stworzona strona internetowa GarnierCzysteBrzmienie.pl oraz konkurs on-line „Zostań DJem”. Kampania Czyste Brzmienie promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra. W ramach drugiej edycji akcji w czterech miastach Polski odbędą się imprezy muzyczne. Działania reklamowe prowadzone są w

Garnier – Czyste Brzmienie więcej »

HBO – program telewizyjny na życzenie

Telewizja HBO uruchomiła dla swoich widzów nową wersję newslettera z programem telewizyjnym. Teraz każdy z użytkowników może sam decydować o tym jak ma wyglądać biuletyn, o emisji jakich programów chce być informowany, a także o tym, jak często chce taką informację otrzymywać. Za realizację projektu odpowiada agencja Interactive Solutions. Newsletter z programem telewizyjnym jest całkowicie

HBO – program telewizyjny na życzenie więcej »

Scroll to Top