Piątego maja ruszył serwis Helpo.pl. Głównym celem nowego serwisu jest ułatwienie szybkiego dostępu do informacji oraz doświadczeń, innych użytkowników Internetu.
Helpo.pl powstał z myślą o wszystkich, którzy pragną zdobywać istotne dla nich informacje poprzez Internet. Serwis ma na celu uporządkowanie praktycznych informacji jakie znajdują się w sieci wg kategorii oraz specjalności.
Helpo.pl za główny cel stawia sobie czytelność oraz jakość prezentowanych informacji. Jest tu system weryfikacji pytań i odpowiedzi, służący do ich moderacji przez innych użytkowników – to oni decydują czy dane materiały zostaną włączone do serwisu. Docelowo Helpo.pl ma stać się popularną bazą praktycznych informacji dla każdego, kto przeszukuje Internet w celu odnalezienia sprawdzonych porad czy materiałów.
Weryfikacja użytkowników portalu odbywa się anonimowo – osoby weryfikujące nie wiedzą kto jest ich autorem, dzięki czemu zachowany jest obiektywizm podczas moderacji treści. Do publicznej wiadomości podawana jest natomiast informacja o osobie weryfikującej. Podnosi to zaangażowanie i zainteresowanie, by materiał pojawiający się w serwisie był wiarygodny.
Aktywni uczestnicy portalu będą automatycznie wspierani przez Helpo.pl poprzez system rang, które widnieją przy użytkowniku w danej specjalności. W zamian za m.in.: udzielanie właściwych odpowiedzi, weryfikowanie materiałów innych osób oraz popularność własnych publikacji, system naliczać będzie punkty. Dzięki temu łatwo będzie można ocenić, że mamy do czynienia z prawdziwym specjalistą.
Serwis Helpo.pl został stworzony przez agencję interaktywną EOL GROUP.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.