Herbapol interaktywny

Opublikowano: 22 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi:

W połowie stycznia miała miejsce oficjalna premiera nowej witryny internetowej Herbapol Lublin S.A. – www.herbapol.com.pl. Niezwykle bogaty interaktywny serwis przeznaczony jest dla wszystkich, którzy interesują się serwis spełnia potrzeby różnych grup odbiorców – konsumentów, handlowców i farmaceutów.

Serwis herbapol.com.pl to przede wszystkim wyczerpujące kompendium wiedzy o ziołach i produktach zielarskich. We właściwościach oraz stosowaniu. Z kolei dzięki Vademecum Zdrowia bez trudu odnajdą naturalne środki lecznicze pochodzenia roślinnego pomagające w konkretnych temat witamin, minerałów i innych aktywnych składników wchodzących w skład preparatów i produktów spożywczych Herbapolu.

Oba moduły wykonane w technologii flash, są ściśle zintegrowane z katalogiem produktów ,co umożliwia sprawne przechodzenie pomiędzy poszczególnymi częściami witryny. Odnalezienie odpowiednich informacji ułatwia zaawansowana wyszukiwarka oraz czytelna mapa serwisu.

W części korporacyjnej serwisu prezentowane są informacje o lubelskim Herbapolu – m.in. historia firmy, profil jej działalności oraz wdrażane standardy jakościowe. Z kolei dział Aktualności zawiera najnowsze informacje dotyczące zarówno Newsletterowi internauci będą mogli otrzymywać w przyszłości aktualności wprost do swojej skrzynki e-mail.

Niewątpliwym atutem witryny są moduły przeznaczone specjalnie dla farmaceutów i partnerów dystrybucyjnych. Przygotowano w nich specjalnie sprofilowane i dostosowane do potrzeb odbiorcy menu produktowe, uwzględniające – np. w części dla farmaceutów – nazwy łacińskie poszczególnych składników a także szczegółowe dane logistyczne obejmujące całą ofertę handlową są ściśle połączone z modułami edukacyjnymi.

http://www.herbapol.com.pl
http://www.artegence.pl

Sylwester KozakHerbapol interaktywny

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.