Radiotelevisión Española i YouTube zaprosiły hiszpańskich obywateli do zadawania pytań kandydatom startujących w nadchodzących wyborach powszechnych w 2008 r. Obie firmy utworzyły kanał RTVE YouTube Spanish Elections ’08 (www.youtube.es/elecciones08), na którym można było umieszczać pytania do kandydatów w formacie wideo. Wybrane pytania zostaną zadane kandydatom podczas kilku spotkań nadawanych w telewizji TVE.
Nagrania wideo można było składać od 23 stycznia, zaś od 14 lutego społeczność YouTube będzie wybierała pytania, które zostaną przedstawione RTVE do ostatecznej selekcji. Ponadto, Hiszpanie mogą odwiedzić podstronę YouTube poświęconą wyborom i wejść w interaktywny kontakt z kilkoma hiszpańskimi partiami politycznymi. Twórcy kampanii wyborczych umieszczą na stronach YouTube szereg nagrań wideo zachęcających do żywego dialogu.
RTVE będzie promowało platformę w ramach oficjalnej strony internetowej (www.rtve.es/pregunta) oraz na kanale TVE, Radio Nacional oraz Canal Internacional TVE.
„YouTube wspiera interaktywny dialog, który jest podstawowym elementem wartości wyznawanych przez nasz serwis oraz ma kluczowe znaczenie we współczesnej demokracji” – powiedziała Maria Ferreras, menedżer ds. partnerów strategicznych w YouTube. „Każdy może umieścić na YouTube pytanie w formacie wideo, kontaktując się tym samym bezpośrednio z przyszłym prezydentem Hiszpanii”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.