Hitachi Data Systems, spółka będąca w całości własnością Hitachi, Ltd. (NYSE: HIT), została uznana przez Gartner Dataquest za lidera rynku korporacyjnych pamięci masowych za rok 2002 w kategorii „przychody ze sprzedaży”. Były one wyższe niż u następnego w rankingu konkurenta, o prawie dziewięć procent. Hitachi Data Systems jest jednym z trzech producentów korporacyjnych pamięci masowych, którzy w roku 2002 (ostatnim, za który są dostępne kompletne dane) wykazali wzrost przychodów ze sprzedaży systemów klasy high-end w porównaniu z rokiem 2001.
„Akceptacja klientów dla naszych korporacyjnych systemów pamięci masowych klasy Lightning rośnie, a zatem zwiększa się też nasz udział w rynku” – powiedział Scott Genereux, wiceprezes ds. marketingu i rozwoju produktów biznesowych Hitachi Data Systems. „Opublikowane dzisiaj dane są potwierdzeniem tego, że nasze otwarte i nastawione na współpracę podejście do rynku przynosi efekty – czego dowodem jest ścisła współpraca z Hewlett-Packard i Sun Microsystems, a także globalną siecią ponad trzystu dystrybutorów typu VAR.”
Na początku tego roku Hitachi poinformował o rozszerzeniu współpracy zarówno z HP, jak i firmą Sun. Bieżące porozumienie o współpracy technologicznej oraz umowa OEM z HP, która była podstawą opracowania rodziny pamięci masowych HP StorageWorks Disk Array XP, została przedłużona do roku 2008. Globalna umowa dystrybucji wraz z umowami towarzyszącymi z firmą Sun ma ważność do roku 2006. Sprzedaż wygenerowana na bazie tych umów, jak również w sieci sprzedaży bezpośredniej Hitachi Data Systems, zapewniła firmie pozycję lidera.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.