Hitachi Data Systems liderem rynku pamięci masowych RAID klasy high-end

Opublikowano: 19 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Hitachi Data Systems, spółka będąca w całości własnością Hitachi, Ltd. (NYSE: HIT), została uznana przez Gartner Dataquest za lidera rynku korporacyjnych pamięci masowych za rok 2002 w kategorii „przychody ze sprzedaży”. Były one wyższe niż u następnego w rankingu konkurenta, o prawie dziewięć procent. Hitachi Data Systems jest jednym z trzech producentów korporacyjnych pamięci masowych, którzy w roku 2002 (ostatnim, za który są dostępne kompletne dane) wykazali wzrost przychodów ze sprzedaży systemów klasy high-end w porównaniu z rokiem 2001.

„Akceptacja klientów dla naszych korporacyjnych systemów pamięci masowych klasy Lightning rośnie, a zatem zwiększa się też nasz udział w rynku” – powiedział Scott Genereux, wiceprezes ds. marketingu i rozwoju produktów biznesowych Hitachi Data Systems. „Opublikowane dzisiaj dane są potwierdzeniem tego, że nasze otwarte i nastawione na współpracę podejście do rynku przynosi efekty – czego dowodem jest ścisła współpraca z Hewlett-Packard i Sun Microsystems, a także globalną siecią ponad trzystu dystrybutorów typu VAR.”

Na początku tego roku Hitachi poinformował o rozszerzeniu współpracy zarówno z HP, jak i firmą Sun. Bieżące porozumienie o współpracy technologicznej oraz umowa OEM z HP, która była podstawą opracowania rodziny pamięci masowych HP StorageWorks Disk Array XP, została przedłużona do roku 2008. Globalna umowa dystrybucji wraz z umowami towarzyszącymi z firmą Sun ma ważność do roku 2006. Sprzedaż wygenerowana na bazie tych umów, jak również w sieci sprzedaży bezpośredniej Hitachi Data Systems, zapewniła firmie pozycję lidera.

http://global.hitachi.com

Sylwester KozakHitachi Data Systems liderem rynku pamięci masowych RAID klasy high-end

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.