Według badań Web Profiler, przeprowadzonych przez TNS OBOP w marcu i kwietniu 2002 roku Hoga.pl odwiedzana jest głównie przez mężczyzn powyżej 20 roku życia, z wyższym wykształceniem, aktywnych zawodowo i posiadających regularne dochody.
Najbardziej popularne wśród mężczyzn serwisy to hardware.hoga.pl. (89% użytkowników to mężczyźni) i software.hoga.pl (88,5%). Natomiast kobiety najczęściej odwiedzają serwis praca.hoga.pl (46,6%) i prawo – aż 40,5% użytkowników to kobiety.
Portal Hoga.pl odwiedzany jest głównie przez ludzi młodych – 64,4% użytkowników jest w wieku 20-29 lat. Osoby poniżej 20 roku życia najmniej zainteresowane są serwisem pieniądz (tylko 2,9% użytkowników), natomiast osoby powyżej 50 roku życia najchętniej korzystają z serwisu giełda (20,1%) i wiara (14,4%). Wśród osób pomiędzy 20-50 rokiem życia najbardziej popularne są serwisy praca (90,6%), banki (86,2%) i pieniądz (85,3%).
Prawie połowa wszystkich użytkowników portalu Hoga.pl to osoby aktywne zawodowo i posiadające regularne dochody. Osoby o dochodach powyżej średniej krajowej najchętniej korzystają z serwisów finansowych, natomiast najrzadziej odwiedzają strony wiara i praca, w przeciwieństwie do osób nie posiadających dochodów, które – poza tymi dwoma – interesują się jeszcze serwisami hardware i software.
Aż 48% użytkowników portalu ma wykształcenie wyższe niż średnie. Osoby z wykształceniem średnim najchętniej korzystają z serwisu fundusze inwestycyjne, natomiast osoby z z wykształceniem wyższym magisterskim najczęściej odwiedzają serwisy emerytura (aż 69%), prawo (51,2%) i praca (50%).
Strona główna portalu wykazuje znacznie mniejszy stopień sprofilowania niż poszczególne jego serwisy. Internauci odwiedzający stronę główną w niewielkim stopniu różnią się od wszystkich polskich internautów (na podstawie porównania badań WebProfiler i Interbus). Są to przeważnie osoby młode, nie posiadające dochodów, z wykształceniem średnim, najczęściej uczące się lub studiujące.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.