Po czterech kwartałach 2002 roku przychody ze sprzedaży netto HOGA.PL S.A. wyniosły 9.986 tys. zł. W porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w 2001 roku sprzedaż netto w roku 2002 była wyższa o 48%, a wartość sprzedaży netto w samym tylko IV kwartale 2002 roku była ponad pięciokrotnie wyższa niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Lepsze wyniki są skutkiem nowej strategii działania firmy, zmiany jej orientacji działalności polegającej na prowadzeniu portalu internetowego w działalność polegającą na oferowaniu usług informatycznych i internetowych oraz świadczeniu usług polegających na dostawach sprzętu komputerowego dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek budżetowych.
Głównym źródłem przychodów ze sprzedaży netto w roku 2002 była sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania, która stanowiła 78,7 % przychodów. 15,5 % stanowiła sprzedaż produktów i usług, w tym świadczenia usług informatycznych i internetowych oraz sprzedaż licencji produktów będących własnością Spółki. 5,8 % stanowiła sprzedaż powierzchni reklamowej na stronach internetowych portalu internetowego działającego pod witryną hoga.pl.
Czwarty kwartał 2002 jest drugim w historii okresem, w którym Spółka wypracowała zysk ze sprzedaży brutto, który wyniósł 1.278 tys. zł, a narastająco na koniec roku osiągnął wartość 1.314 tys. zł.
źródło:Hoga.pl
http://www.hoga.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.