Po czterech kwartałach 2002 roku przychody ze sprzedaży netto HOGA.PL S.A. wyniosły 9.986 tys. zł. W porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w 2001 roku sprzedaż netto w roku 2002 była wyższa o 48%, a wartość sprzedaży netto w samym tylko IV kwartale 2002 roku była ponad pięciokrotnie wyższa niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Lepsze wyniki są skutkiem nowej strategii działania firmy, zmiany jej orientacji działalności polegającej na prowadzeniu portalu internetowego w działalność polegającą na oferowaniu usług informatycznych i internetowych oraz świadczeniu usług polegających na dostawach sprzętu komputerowego dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz jednostek budżetowych.
Głównym źródłem przychodów ze sprzedaży netto w roku 2002 była sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania, która stanowiła 78,7 % przychodów. 15,5 % stanowiła sprzedaż produktów i usług, w tym świadczenia usług informatycznych i internetowych oraz sprzedaż licencji produktów będących własnością Spółki. 5,8 % stanowiła sprzedaż powierzchni reklamowej na stronach internetowych portalu internetowego działającego pod witryną hoga.pl.
Czwarty kwartał 2002 jest drugim w historii okresem, w którym Spółka wypracowała zysk ze sprzedaży brutto, który wyniósł 1.278 tys. zł, a narastająco na koniec roku osiągnął wartość 1.314 tys. zł.
źródło:Hoga.pl
http://www.hoga.pl
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...