Współpraca pomiędzy home.pl i CDA zakłada dystrybucję kodów przedpłaconych, które umożliwią korzystanie z oferty wideo na żądanie w serwisie CDA Premium. Kody prepaid to pierwsze produkty z branży rozrywkowej dostępne w serwisie home.pl.
To kolejny krok w kierunku rozwoju oferty marketplace w home.pl. Dostrzegamy potencjał i dynamikę rozwoju internetowej branży rozrywkowej. Dlatego wzbogacamy naszą ofertę o produkty pozabiznesowe, z których korzystają także właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich pracownicy. Pierwszym jest CDA Premium, ale w planach mamy kolejne. – powiedział Beniamin Krupowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu w home.pl.
Po ich zakupie użytkownicy CDA będą mogli aktywować dostęp do płatnych treści wideo CDA Premium bez konieczności wpisywania danych swoich kart płatniczych.
Współpraca z home.pl stanowi istotny element strategii rozwoju w zakresie budowania nowych kanałów sprzedaży usług spółki. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników i ułatwiamy dostęp do naszych treści – – powiedział Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu i rzecznik prasowy CDA.
ibliotekę CDA Premium stanowi ponad 7 tys. licencjonowanych filmów wśród których można znaleźć zarówno najpopularniejsze gatunki filmowe, jak i pozycje dla bardziej wymagających kinomanów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.