Reklamofon to nowa usługa pozwalająca za darmo dzwonić na telefony stacjonarne w kraju i za granicą. Wykonywane przez użytkownika połączenie telefoniczne sponsorowane jest przez reklamy video wyświetlane w trakcie trwania rozmowy.
Reklamofon nie wymaga rejestracji, dodatkowego sprzętu, czy pobierania oprogramowania. Aby skorzystać z usługi, należy podać numer swojego telefonu stacjonarnego oraz numer, na który chcemy zadzwonić. Po chwili darmowy telefon zadzwoni do nas, a po odebraniu go nawiążemy połączenie.
Tworząc Reklamofon.pl, agencja HONKI Multimedia zintegrowała 5 dostawców usług: operatora telekomunikacyjnego, firmę realizującą usługi wideo, firmę obsługującą numery PremiumSMS, system obsługujący płatności online oraz dostawcę statystyk.
– Integracja kilku dostawców usług to nie tylko ciekawe wyzwanie technologiczne, ale również organizacyjne. Prace zakończyliśmy przed ustalonym w harmonogramie terminem, co pozwoliło nam przeznaczyć dodatkowo dwa dni na testowanie enginu serwisu www – mówi prowadzący ten projekt dyrektor Marcin Rząca.
Oprogramowanie części www serwisu Reklamofon.pl przygotowano na podstawie specyfikacji otrzymanych od spółki Reklamofon.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.