Portal Gazeta.pl uzupełnił swoją ofertę płatnych usług o serwis SMS Horoskopy. Nowa usługa polega na dostarczaniu poprzez wysłanie wiadomości SMS użytkownikom telefonów komórkowych horoskopów na dany dzień w jednej z dwóch kategorii: Horoskop Kariery lub Horoskop Miłości. Obecnie usługa jest oferowana w dwóch wersjach: serwis jednodniowy oraz serwis 14-to dniowy.
Codzienne, indywidualne horoskopy są przygotowywane na podstawie daty urodzenia użytkownika aktywującego serwis. Horoskopy opracowuje spółka Albireo, należąca do Miłosławy Krogulskiej i Izabeli Podlaskiej, które zajmują się profesjonalną astrologią oraz pokrewnymi tematami z dziedziny ezoteryki.
„Serwis SMS Horoskopy jest następnym krokiem Gazeta.pl mającym na celu zwiększanie wpływów portalu z technologii mobilnych. Zastosowaliśmy dwie opcje: jednodniową – SMS jednozłotowy oraz 14-to dniową subskrypcję – SMS dziewięciozłotowy, co powinno zwiększyć liczbę potencjalnych odbiorców. Serwis SMS Horoskopy traktujemy jako uzupełnienie oferty CafeGazeta – Horoskop Miłości i Serwisu Praca – Horoskop Kariery”- mówi Robert Stalmach, Project Manager w portalu Gazeta.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.