Trwa internetowa kampania produktów Hortex Party. Reklamy napojów obecne są w popularnych portalach i na stronach internetowych. Na potrzeby kampanii powstał także serwis internetowy www.hortexparty.pl.
Party to linia napojów owocowych stworzona dla młodych osób, które lubią spędzać czas w gronie znajomych i przyjaciół. Miłośnicy Party, w sieci szukają nie tylko rozrywki, ale chętnie też za jej pośrednictwem zawierają nowe, znajomości.
Właśnie w serwisach towarzyskich i społecznościowych portali, tj. wp.pl, onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, grono.net oraz na innych stronach dedykowanych młodym ludziom będą mogli natknąć się na informacje dotyczące linii napojów Party.
Kampania przebiega pod hasłem „Party. Bardzo towarzyskie”, a formy reklamowe występujące w trzech różnych liniach kreatywnych mówią o radości, zabawie i udanych spotkaniach zawsze w najlepszym gronie – zachęcają też do odwiedzenia strony www.hortexparty.pl. Serwis ten jest zarówno źródłem informacji o produktach, jak i miejscem dobrej zabawy. Wchodząc na stronę poznamy smaki Hortex Party podkreślone oryginalną nutą smakową (m.in. nowość – Tajemnicze Porzeczki z nutą Kir Royal), a zaraz potem możemy zagrać w grę, ściągnąć jedną z wielu owocowych tapet na pulpit czy wysłać zaproszenie na party do naszych przyjaciół. Barwna grafika zmienia się w zależności od tego, który z napojów wybierzemy i nawiązuje do smaków Hortex Party.
Kampania internetowa potrwa do końca listopada 2006 r.
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.