Konferencja Hosting Meeting po raz piąty zgromadziła branżę hostingową oraz sympatyków i użytkowników chmury obliczeniowej. Możliwość wysłuchania prelekcji zaproszonych gości, spotkała się z dużym zainteresowaniem słuchaczy, którzy zgromadzili się w hotelu Mercure we Wrocławiu. Prelegenci poruszali kwestie związane ze świadczeniem usług cloud computingu, ale również omówili tematy związane z ewolucją hostingu w Polsce i na świecie.
Na piątej edycji Hosting Meeting spotkali się zarówno przedstawiciele największych firm hostingowych, a także lokalni liderzy nowych technologii i rozwoju sieci. W tym roku szczegółowo zostały omówione zagadnienia związane z technologią tworzenia chmury oraz tematy związane z bezpieczeństwem usług internetowych oraz finansowaniem infrastruktury technologicznej. Zgodnie z hasłem przewodnim Hosting Meeting 5 „Chmura przemyślana”, to chmura obliczeniowa była charakterystycznym akcentem wystąpień wszystkich prelegentów, a także rozmów kuluarowych.
W tegorocznej edycji Hosting Meeting, wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Evelina Joschko z OpenSRS, Stephan Hesslich z Open Xchange, Ruud-Maarten van de Kreeke z Networking4All, Joakim Thorén z Versatile Security, Marcin Sowiński i Tomasz Klimiuk z Microsoft, Maciej Kuźniar i Dariusz Nawojczyk z Oktawave, Adam Bielawski i Michał Hebeda z Kerio, Adrian Trepanowski z Unizeto Technologies, Rafał Nitecki z Grenke oraz Tomasz Kuźniar z firmy Monit24.pl.
Największe emocje zapewnił panel dyskusyjny „Krew i Piach”, w którym zaproszeni prelegenci odpowiadali na pytania zadawane przez prowadzącego oraz osób z sali. Najwięcej trudności sprawiła odpowiedź na pytanie, kiedy nie warto korzystać z chmury, a także, co jest wyznacznikiem dobrej chmury. Panel dyskusyjny był zakończeniem merytorycznej części Hosting Meeting, a przybyli goście oraz słuchacze zostali zaproszeni na pokonferencyjne afterparty, na którym odbyło się losowanie iPada Mini, który był nagrodą główną w konkursie „Hosting Quest” przeprowadzonego podczas konferencji.
Wydarzenie zorganizowała agencja Brand Gravity. Głównymi partnerami konferencji byli: Microsoft (Diamentowy Sponsor), Oktawave, Parallels, Open-Xchange (Platynowi Sponsorzy), Networking4All, OpenSRS, Monit24.pl, Kerio, Unizeto Technologies, Gemalto/Versatile Security oraz Grenke (Złoci Sponsorzy).
Nasza Redakcja była patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.