Właściciel internetowego biura podróży TraveliGo.pl – uruchomił serwis rezerwacji hotelowych – HoteliGo.pl.
W serwisie można dokonać rezerwacji w jednym z niemal sześciuset najlepszych obiektów hotelowych w całym kraju. Największą atrakcją HoteliGo.pl są ceny, które mogą być niższe nawet do 55% w porównaniu z rezerwacją bezpośrednio w hotelu.
'Podsumowując miniony rok z zadowoleniem stwierdzam, że serwisy Grupy TraveliGo są obecnie jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów w tym segmencie rynku. Wynika to, ze względu na szybkość wdrażania nowych produktów i usług, jak i na wysokość oraz dynamikę wzrostu generowanej wartości sprzedaży, która w maju znacznie przekraczała 1.500.000 zł. Przez miniony rok TraveliGo.pl otrzymał kilka prestiżowych tytułów i nagród, obsłużył tysiące klientów zdobywając trwałe miejsce w czołówce internetowych biur podróży – to daje również motywację dla wszystkich, którzy pracują nad sukcesem HoteliGo.pl.’ – mówi dr Bartosz Roch Nowik, Prezes Zarządu Grupy Traveligo.
Źródłem wiarygodności www.HoteliGo.pl są sprawdzeni i znani partnerzy na rynku usług hotelowych, m.in. sieći hotelowe takie jak: Martiott, Mercure, Holiday Inn, Prestige Hotels czy Polish Travel Quo Vadis.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.