Hotelis.pl uruchamia dostęp firmowy

Opublikowano: 18 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Internetowy system rezerwacji hoteli – Hotelis.pl uruchomił specjalną wersję serwisu, skierowaną na rynek firmowy.

Nowy produkt, dostępny pod adresem firma.hotelis.pl, ma w znacznym stopniu ułatwić firmom dokonywanie rezerwacji poprzez Internet. Każda firma otrzyma swój własny login i hasło, a po zalogowaniu się w serwisie będzie mogła dokonywać rezerwacji w systemie Hotelis.pl. Dzięki dostępowi korporacyjnemu firma będzie mogła w lepszy sposób monitorować koszty ponoszone na rezerwacje hoteli oraz dokładnie śledzić historię zamówień. Za dokonane rezerwacje będzie można płacić za pomocą karty kredytowej lub przelewu.

‚Zdecydowaliśmy się na uruchomienie aplikacji dostępu firmowego, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów korporacyjnych. Dzięki naszemu produktowi klient za jednym kliknięciem myszki będzie w stanie dokonać rezerwacji po cenach nawet do 60% niższych niż bezpośrednio w hotelu’ – powiedział Marcin Musiolik, Członek Zarządu firmy Travel Solutions, do której należy serwis Hotelis.pl.

Dostęp firmowy Hotelis.pl gwarantuje ceny za pobyt w hotelu na najniższym poziomie w Polsce. Często ceny są niższe o kilkadziesiąt procent od cen dostępnych bezpośrednio w hotelu.

‚W przypadku rezerwacji internetowych hotele w każdej chwili mogą dostosować cenę do aktualnego popytu. Jeżeli hotel ma wolne pokoje i chce je sprzedać, wtedy obniża ceny w naszym systemie, aby możliwie szybko przyciągnąć klientów’ – dodał Marcin Musiolik.

Właścicielem serwisu Hotelis.pl jest firma Travel Solutions Sp. z o.o., która prowadzi także serwis TravellingPoland.com, skupiający się na obsłudze cudzoziemców przyjeżdżających do Polski.

http://firma.hotelis.pl

Sylwester KozakHotelis.pl uruchamia dostęp firmowy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.