Międzynarodowy Kongres Kadry to ósma już edycja Kongresu Kadry, po raz pierwszy w wymiarze międzynarodowym. Oficjalnym Partnerem Kongresu jest American Society for Training and Development (ASTD). Międzynarodowy Kongres Kadry to możliwość wymiany doświadczeń między polskimi i zagranicznymi praktykami, to szansa na nowe inspiracje do
pracy i dostrzeżenie nowych wyzwań, to doskonała okazja do nawiązania międzynarodowych kontaktów. Jest to największe do tej pory przedsięwzięcie w obszarze zarządzania ludźmi i ich rozwojem w Polsce i w Europie Centralnej.
Ideą przewodnią wydarzenia jest spojrzenie na aspekty zarządzania ludźmi i ich rozwojem w kontekście globalnym, czerpanie z doświadczenia światowego oraz umiejętność wykorzystania nowych rozwiązań na gruncie lokalnym. Dzisiaj już nikt nie ma wątpliwości, iż przepisem na sukces organizacji są ludzie. Bez ludzi nie można nic zrobić; nie może być mowy o osiągnięciach i sukcesach. Profesjonalne podejście do zarządzania ludźmi w organizacji to domena działów HR; to w rękach dyrektorów personalnych i menedżerów zarządzających rozwojem pracowników jest to, jaką organizacją w aspekcie ludzkim będzie ich firma. Nie bez powodu zatem hasłem przewodnim Międzynarodowego Kongresu Kadry jest: TERAZ HR! – HR RIGHT NOW!
Prelegentami Międzynarodowego Kongresu Kadry będą eksperci niemal z całego świata, prezentujący szeroki wachlarz tematów i zagadnień. W programie jest ponad 100 wystąpień i 20 ścieżek tematycznych, ponad 200 prelegentów i ponad 1000 uczestników. Kongresowi będzie towarzyszyła ekskluzywna wystawa polskich i zagranicznych firm szkoleniowych i doradczych; EXPO Nowoczesna Firma 2008.
W chwili obecnej oddajemy w Państwa ręce ramowy program z prezentacją wybranych wystąpień. Do zapoznania się ze szczegółowym program zapraszamy na stronę internetową:
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.