Według nieoficjalnych doniesień Hulu, jeden z najpopularniejszych amerykańskich serwisów umożliwiających oglądanie programów telewizyjnych na ekranie komputera, już wkrótce uruchomi swoją wersję premium. W przyszłym tygodniu ma zostać udostępniona 10 tys. testowych użytkowników.
Hulu zarabia na reklamach wyświetlanych przy oglądanych przez internautów materiałach. Już wkrótce jednak ruszyć ma zapowiadana od długiego czasu wersja premium – Hulu Plus. Za niecałe 10 dolarów miesięcznie oferować ma dostęp do szerszego katalogu programów oraz możliwość odtwarzania wideo na urządzeniach innych niż laptopy, czy komputery stacjonarne – m.in. na iPad’ach (wkrótce ma pojawić się dedykowana tabletowi aplikacja), czy – jeśli wierzyć doniesieniom prasowym – konsolach Xbox 360 oraz PS3.
Właściciele Hulu – stacje NBC, ABC oraz Fox – przekonują, że wyświetlanie reklam w serwisie przynosi im 200 mln dolarów rocznego dochodu. Jeśli uda się wprowadzić z sukcesem model abonamentowy liczba ta znacząco może się zwiększyć.
Nie wiadomo natomiast czy i kiedy Hulu rozszerzy swoją działalność na inne rynki, w tym polski. Twórcy serwisu tłumaczą ograniczenie do USA skomplikowanymi kwestiami praw autorskich, czy licencji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.