Kilka dni temu informowaliśmy o pojawieniu się odświeżonej linii sprzętu Apple. Wczoraj swoją premierę miał nowy system operacyjny Microsoftu – Windows 7. W odwiecznej wojnie obu firm walka o rząd dusz użytkowników rozgrywa się głównie na polu… reklamowym.
Nie od dziś Apple i Microsoft konkurują ze sobą – głównie w przestrzeni systemów operacyjnych. Jedną z odsłon tej walki są pojawiające się w sieci spoty reklamowe. Do tej pory najbardziej efektowna konfrontacja miała miejsce w kwietniu bieżącego roku, kiedy korporacja z Redmond wypuściła serię reklamówek „Laptop Hunters”, w której przedstawiała perypetie kilku osób chcących kupić sobie przenośny komputer. Pojawiały się przy tej okazji argumenty, że Maki są za drogie, a ich głównym zadaniem jest lansowanie właścicieli…
Na odpowiedź Apple nie trzeba było wtedy długo czekać. Kilka odcinków ich bardzo popularnej serii „Get a Mac” było bezpośrednią odpowiedzią na „Łowców Laptopów”. I choć trudno jednoznacznie wyznaczyć zwycięzców tego pojedynku, to Apple może przekonywać inteligentnym poczuciem humoru.
Dziś sytuacja jest podobna. Pokazanie nowej linii urządzeń z nadgryzionym jabłkiem było próbą odwrócenia uwagi od premiery Windows 7. I teraz również konfrontacja przenosi się na pola reklamowe.
Apple właśnie pokazało kilka zabawnych reklam nawiązujących do Windowsa 7. Prezentujemy je poniżej. Czy będzie odpowiedź ze strony Microsoftu?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.