Husqvarna – kampania reklamowa

Ruszyła zaplanowana na 2008 rok kampania marki Husqvarna – producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni.

Do czerwca 2008 roku w telewizji, prasie, radiu oraz w Internecie trwać będzie kampania reklamowa maszyn marki Husqvarna. Przygotowano kilka spotów przedstawiających zróżnicowany asortyment firmy, w tym najważniejsze: pilarki, ridery oraz kosiarki. Reklamy przepełnione są wyjątkową atmosferą profesjonalizmu, doskonałości i niezwykłej precyzji prezentowanego sprzętu. W tegorocznej kampanii wykorzystano nową ścieżkę dźwiękową.
Spoty reklamowe pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVN oraz w stacjach tematycznych np.: TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport oraz Discovery. Spoty radiowe natomiast usłyszymy na antenie stacji regionalnych.

Kampania w mediach drukowanych obecna będzie w prasie: opiniotwórczej (Polityka, Newsweek, Wprost, Forum), ogrodniczej (np.: Kwietnik, Mój Ogród, Ogrody Ogródki Zieleńce, Mój Piękny Ogród, Działkowiec), branżowej (np.: Zieleń Miejska, Majster, Drwal, Mój Las)  oraz rolniczej (np.: Poradnik Remontowo-Budowlany dla Rolnika, Top Agrar, Wiadomości Rolnicze, Gazeta Sołecka). W Internecie trwa kampania z wykorzystaniem portali tematycznych i wyszukiwarek oraz realizowana jest kampania zasięgowa przy wykorzystaniu portali takich np. www.wp.pl, www.gazeta.pl, www.money.pl, www.bankier.pl, www.muratordom.pl.

„Historię szwedzkiej marki Husqvarna tworzy ponad 300 lat doświadczeń
w zakresie inżynierii i produkcji wyrobów precyzyjnych. Doskonałe rozwiązania zastosowane w naszych maszynach są wynikiem współpracy między specjalistami
i tradycji przekazywania wiedzy z pokolenia na pokolenie. To właśnie wyróżnia maszyny Husqvarna spośród innych. Aby podkreślić właśnie te cechy naszej firmy: profesjonalizmi doświadczenie, zaprosiliśmy Pana Artura Kubicę do udziału w nowej kampanii reklamowej. Osobowość Pana Kubicy doskonale pasuje do naszego wizerunku” –  powiedział Piotr Stański, Manager ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Husqvarna.

Kreacja i realizacja telewizyjnej kampanii reklamowej powstała we współpracy z agencją: Grupa Komunikacyjna Betlej&Partners. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy MediaCom w Warszawie. Działania w Internecie prowadzi Dom Mediowy MasterMind. Adaptacją materiałów telewizyjnych i prasowych zajmuje się firma Oikos. Kreacja i produkcja spotów radiowych była koordynowana przez: ComPress oraz Oikos. Całość kampanii uzupełniają działania Public Relations realizowane przez Agencję ComPress.

Dla zwiększenia efektów kampanii zdecydowano się na wykorzystanie niestandardowych narzędzi np. dystrybucja tzw. Direct Mailingu – specjalnego magazynu przeznaczonego dla zróżnicowanych grup klientów. Dodatkowo materiały POS będą rozprowadzane w punktach dilerskich.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top