Podczas dzisiejszego (11 września) spotkania prasowego firma hybris podsumowała swoją kilkuletnią obecność w Polsce i zapowiedziała rozszerzenie działu sprzedaży.
Firma hybris specjalizuje się w produkcji oprogramowania do obsługi sprzedaży wielokanałowej. Oferuje rozwiązania handlowe tzw. trzeciej generacji posługując się przy tym pojęciem shopping 3.0. Podczas konferencji prasowej Gerald Karl Lanzerits, dyrektor regionalny hybris, odpowiedzialny za Europę Środkowo Wschodnią i Austrię, opowiadał o strategiach wspierania sprzedaży.
Jak zauważył, współcześni konsumenci przed podjęciem decyzji o zakupie pozyskują informacje z wielu źródeł — chcą też przy pomocy jednego kliknięcia dokonywać rezerwacji, kupować i zamawiać. Dzisiaj sam sklep w postaci fizycznej już nie wystarczy.
Tradycyjny handel przeżywa stagnację. W niektórych branżach firmom udało się wprawdzie w niewielkim stopniu podnieść obroty, ale w takich obszarach jak branża papiernicza czy sektor wyrobów skórzanych w latach 2010-2011 odnotowano spadki. Niezbędna jest zmiana sposobu myślenia we wszystkich branżach! Aby zapewnić swojej firmie powrót trendu wzrostowego, trzeba zająć się tą kwestią we właściwym czasie – mówił Lanzerits.
Spotkanie było okazją do zaprezentowania oferty hybris – oprogramowania do obsługi sprzedaży wielokanałowej, zarządzania danymi referencyjnymi i zamówieniami. Firma oferuje swoje rozwiązanie w formie instalacji lokalnej, oprogramowania udostępnianego na żądanie, połączenia obu tych modeli oraz w wersji zarządzanej/udostępnianej w hostingu. Z oprogramowania hybris korzysta ponad 400 klientów, w tym marki P&G, Coca-Cola, Conrad, Douglas, Hornbach, Iomega, Kaiser+Kraft, Levi‘s, Lufthansa, Migros, Nespresso, Nikon, Rexel czy Toys”R”Us. Firma hybris posiada oddziały w 15 krajach na całym świecie.
W 2007 roku w Gliwicach otwarte zostało Centrum Rozwoju hybris. Jest to pierwsze tego typu centrum firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i jedno z czterech działających na świecie. Pozostałe Centra znajdują się w Monachium, Londynie i Montrealu. Obecnie w gliwickim Centrum pracuje 80 specjalistów, zajmujących się m.in. wsparciem produktowym, rozwojem oprogramowania, inżynierią rozwiązań.
Firma zapowiedziała rozszerzenie działu sprzedaży. Chce pozyskiwać w Polsce nowych partnerów handlowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.