Hydra Games poszerza współpracę z azjatyckim wydawcą Whisper Interactive

Hydra Games, warszawski producent i wydawca gier, autor Don’t Be Afraid, podpisał  kolejną umowę z Whisper Interactive, wydawcą specjalizującym się w promocji gier na rynkach azjatyckich. Rola partnera polskiego studia będzie polegać na zwiększaniu skuteczności kampanii marketingowej i promocyjnej tytułu The Last Show of Mr Chardish.

Ponadto Whisper Interactive pełnić będzie usługi doradcze i zapewni wsparcie przy opracowywaniu nowych wersji językowych gier przeznaczonych na rynki azjatyckie. Wydawca zapłaci warszawskiej spółce 5000 dolarów gwarantowanych przychodów ze sprzedaży.

Hydra Games poszerza współpracę z azjatyckim wydawcą Whisper Interactive 1

Sposób i specyfika promocji na rynkach azjatyckich są zgoła odmienne od realiów znanych nam z Europy czy Stanów Zjednoczonych. Rozszerzenie zakresu współpracy z Whisper Games umożliwi nam prowadzenie skutecznej kampanii marketingowej gry The Last Show of Mr Chardish na niezwykle obiecujących rynkach. Doświadczenie wydawcy i jego znajomość azjatyckiego rynku gier z pewnością przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności tej oryginalnej produkcji – powiedział Kamil Kurkowski, prezes Hydra Games.

Warszawska spółka Hydra Games zdążyła wydać do tej pory 2 tytuły, które spotkały się z pozytywnym przyjęciem przez społeczność graczy. Don’t Be Afraid to przedstawiciel gatunku przygodowego z elementami horroru, w którym gracz wciela się w porwanego chłopca, którego głównym celem jest ucieczka przed psychopatą i przetrwanie. Drugim tytułem, który ukazał się do tej pory jest przygodówka z artystyczną oprawą graficzną The Last Show of Mr. Chardish. Obie produkcje mają zadebiutować w tym roku na konsolach nowej generacji.

Zakres działań Whisper Interactive będzie obejmował wsparcie kampanii promocyjnych i marketingowych produkcji The Last Show of Mr Chardish poprzez współpracę z lokalnymi influencerami, którzy pozwolą nam dotrzeć do milionów potencjalnie zainteresowanych graczy. Dodatkowo, mająca zadebiutować na konsolach na przełomie czerwca i lipca przygodówka The Last Show of Mr Chardish zyska możliwość promocji w najpopularniejszych portalach społecznościowych i podczas eventów branżowych na rynkach takich jak Chiny, Tajlandia, Korea Południowa czy Japonia. Istotne będzie także wsparcie związane z przygotowaniem nowych wersji językowych.  – dodał Kamil Kurkowski.

Współpraca ma obejmować rynki takie jak: Chiny, Japonia, Korea Południowa, Tajlandia, Filipiny, Indonezja, Singapur czy Malezja. Umowa Hydra Games z Whisper Interactive zapewnia wydawcy istotny udział, choć mniejszy niż 50% zysków ze sprzedaży na rynkach przezeń obsługiwanych. Do tej pory warszawska spółka otrzymała 10 000 dolarów za podpisanie wcześniejszej umowy dotyczącej tytułu Don’t be Afraid. Należy dodać, że kwoty te stanowią minimalną gwarancja sprzedaży podana przez Whisper Interactive.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry